Sagan om pepparkaksskogen

Sent ute, jag vet. Men ändå...
Jag och min bror hade planerat bygga en pepparkaksskog. Dock slutade det i en surrealistisk härva av kristyr, sockerpasta och grisar.

Han började med att behandla våra fina granar såhär:



Sedan gjorde han denna otroligt utvecklade måne:



Därefter korsfäste han en björn i ett träd:



Och en sockerpastegris:



Jag hade gjort en fin tall. Den hade han sönder och klistrade fast en gris på. Tallen är pinnen som ligger ned. Och den fågelliknande saken är en hackspett han tyckte var fin.



Resultatet:



Inte vad jag hade tänkt mig men charmigt i alla fall.

Men! Vår pepparkaksskog har något alldeles speciellt: belysning!



/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0