Godispalatset

Jag spenderade mitt nyår i Värmland och på vägen tillbaka till Göteborg åker man genom den pittoreska lilla hålan Grums. I Grums finns en park med utsikt över en pappersfabrik. Det luktar jättegott.

Hursomhelst så brukar vi snabbt åka igenom Grums (som för övrigt blir Smurg baklänges), men denna gången var det något som fångade mitt intresse.
Godispalatset!

Så det blev en rast i Grums bara för att köpa godis.
Kan verkligen rekommendera denna fantastiska godisbutik, de hade allt!

/A



                

Kommentarer
Postat av: susan & tyra

Hejhej!



Följ gärna våran blogg www.tyrassusans.blogg.se!

Det handlar om 2 tolvåriga tjejers vanliga , intressanta liv haha <3 :)

2009-01-26 @ 19:48:04
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: Bim

Jag blir riktigt godissugen nu!!!=)

2009-01-27 @ 15:11:05
Postat av: Victor

hej:)

jag går i skolan och håller på med ett projekt arbete om godis:) och jag tycker erat verkar bra så jag skulle jätte gärna vilja ha ett nummer så jag skulle kunna få intervjuva er om detta är ok.

tack på förhand:)

2011-09-23 @ 15:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0