PANIK!!! (fast inte nu längre)

Imorgon är det 1:a december, det är jag i hög grad medveten om. Och så kommer jag på att jag fortfarande inte har någon chokladkalender!!! Tänk om alla de bästa är sålda redan!!!

Chokladkalendrar med fina bilder och små chokladbitar vars motiv aldrig stämmer med bilden bakom. Chokladkalendrar som väntar på en när man vaknar på morgonen.
Chokladkalendrar som lyser upp i arla morgonstund då man till skolan måste gå.
Ack och ve!

...Tack och lov fick jag tag på två tillslut, en till mig och en till brorsan (som även han fick panik) och med båda chokladkalendrarna under armen kämpade jag mig hemåt i det strilande regnet.

Snö, kom!

/A

Kommentarer
Postat av: Ronja

nejnej.. det finns alltid goda kalendrar.. kör på kinder

2008-12-01 @ 18:04:32
URL: http://storstadskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0