Ljuvliga Fruits de Mer



Jag längtar efter julen. Eller egentligen mest efter julkänslan. Jag längtar efter att baka pepparkakor, knäck och lussebullar. Dricka glögg.

Jag längtar till första december, då man får öppna första luckan i chokladkalendern. Jag längtar innerligt mycket, det är ett problem. Men jag har en lösning.

Man kan kalla det fusk eller vad man vill men det gör iallafall tidiga mornar till en mer angenäm stund på dygnet, lösningen är Fruits de Mer. Jösningen är snäckor och sjöstjärnor i choklad med något ljuvligt, sött och sliskigt innehåll. Jag äter en per morgon nu, i väntan på chokladkalendern. I väntan på knäck och kola och tomteformade små chokladbitar. Det funkar. Ganska bra till och med.

/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0